
“Sterke bilder, tydelig identitet og godt innhold – alt på ett sted.”
Vi hjelper bedrifter med å skille seg ut. Med foto, visuell identitet, matstyling og innholdsproduksjon bygger vi en helhetlig profil
som skaper oppmerksomhet.
Scroll deg nedover for å lese mer om noen av våre kunder / prosjekter!
Et spennende, kreativt og hyggelig bok prosjekt.
Dette er et visuelt møte mellom smak, stemning og estetikk.
Vi hadde gleden av å samarbeide med forfatter Heidi Brovoll-Bø i produksjonen av kokeboken
Duften av klassiske kaker og søte saker. Dette er et visuelt møte mellom smak, stemning og estetikk.
Vår rolle bestod av noe baking / forberedelser på kjøkken, styling og foto, i tillegg til å organisere hele prosessen rundt forberedelser og gjennomføring. Resultatet ble en inspirerende bok med klassiske oppskrifter formidlet gjennom stemningsfulle bilder og en helhetlig visuell uttrykksform. Heidi har skrevet alle oppskriftene på en nydelig måte.
Vi har lagt stor vekt på å inspirere seeren gjennom det visuelle og holde en god rød tråd gjennom hvert kapittel i boken. Velbekomme!
Et langt og verdifullt samarbeid
Vi er stolte av vårt mangeårige samarbeid med Nærbutikken, som gjennom flere år har vært en fast og trofast kunde.
Vårt arbeid har omfattet alt fra oppskriftsutvikling, matfotografering, butikk besøk og videoproduksjon til målrettet innhold for sosiale medier. Vi har hatt gleden av å skape både sommerkampanjer og julekampanjer, og stått for hele prosessen – fra idé og organisering til ferdig produksjon av foto og oppskrifter.
Gjennom tett dialog og godt samarbeid har vi bygget et forhold som handler om mer enn bare leveranser – det handler om tillit, kreativitet og en felles glede i å skape noe som treffer kundene.
Smaken av Norge – våre lokale favoritter
For Joker og Nærbutikken har vi bidratt med elementer til kampanjen
Smaken av Norge – våre lokale favoritter.
Vi har bidratt med matfotografering, produktfotografering og styling av settinger i landlige omgivelser for produsenter og produkter,
Kampanjen setter fokus på norsk matkultur og lokale leverandører, samtidig som den gir butikkene et inspirerende uttrykk både digitalt og i butikk.
Resultatet er en sterk, helhetlig markedsføring som løfter frem verdien av kortreist mat – og smaken av Norge.
Formoseter på Høvringen - et nydelig sted å være!
Gjennom et helt år fikk vi følge Formoseter på Høvringen.
Høst, vinter, vår og sommer!
Gjennom en helt ny profil, skulle vi fange seeren godt gjennom det visuelle og
vise følelsen av å komme hit. Her hadde vi et godt samarbeid med både grafiker og byrå underveis, og nye Formoseter.no ble til.
Mat med utsikt
- et oppskriftshefte som tar utgangspunkt i hovedingrediensene du finner i proviantlageret på DNT´s hytter.
Rettene ble laget av Matvalgets kokker, stylet og fotografert av oss. Det grafiske ble satt sammen av vår samarbeidspartner Silje Feiring.
Disse bildene finner du på DNT sine selvbetjente hytter, i et inspirerende oppskriftshefte!
DNT, Joker og Nærbutikken deler en visjon om å hjelpe folk til å velge kortreist og Norsk gjennom satsningen Smaken av Norge og Mat med utsikt. Noe vi selvsagt heier veldig på og ekstra stas å få jobbe med turistforeningen!
Klikk deg inn og se oppskriftene her!
Guldkorn
Gode portretter av bonden, grønnsaker opp av jorda, kokker ute hos bonden, hender med såkorn, innhøsting, ferske råvarer, mat som blir tilberedt, drikke, foredlere, produkter, kjøkkenet og måltidet.
Den gode smaksopplevelsen som igjen gir fine øyeblikk og gode minner.
Alt fanget i regisserte og godt planlagte øyeblikk som skal gi den gode naturlige følelsen og vekke nysgjerrigheten hos seerne.
Ekte gårdsliv og lidenskapen bak lokal matproduksjon!
Samarbeidet med Sigstad Gård har gitt oss muligheten til å formidle ekte gårdsliv og lidenskapen bak lokal matproduksjon. Oppdraget handlet om å skape foto og film som på en troverdig og inspirerende måte viser:
Dyrevelferd og oppvekst av lokalprodusert utegris
Abonnementsordningen for utegris, inkludert oppskrifter og tilberedningsveiledning
Prosessen der eget korn blir til mel
Helhetsopplevelsen av «jord til bord» – hvor gjestene får servert mat rett fra gården
Gjennom visuelle fortellinger har vi bidratt til å løfte frem Sigstad Gård som en produsent med hjerte for både dyr, jord og gjester. Resultatet er innhold som skaper tillit, inspirasjon og stolthet over kortreist mat – servert med ekte gårdsglede..
Samarbeid med Mjøsgårdene
Mjøsgårdene er et unikt samarbeid mellom flere gårder rundt Mjøsa, hvor gjestene får oppleve kombinasjonen av ekte gårdsliv, lokalprodusert mat og sjarmerende overnatting.
Vi har bidratt til å synliggjøre dette mangfoldet gjennom:
Foto til markedsføring og profilbygging
Utarbeidelse av markedsplan for sommer sesongen for nettverket
Ansvar for innhold og publisering på sosiale medier i sommersesongen som er høysesong for åpne gårder og arrangement.
Gjennom foto og små reels har vi kunnet formidlet historien om Mjøsa som en levende matkultur- og reiselivsdestinasjon.
Særegne produkter med en historie!
Vi har hatt gleden av å jobbe sammen med Reante Løvli, keramikeren bak Leirbrent – et lite porselensfirma som siden 2010 har skapt håndlagde og unike produkter. Vi har jobbet fast med Renate i flere år nå.
Reantes store keramikkdrøm ble til virkelighet i Leirbrent, der hun forener lekne uttrykk med nytenkning, nostalgi og en dyp respekt for kvalitet og funksjonalitet. Porselenet hun former er både vakkert og slitesterkt, og bærer preg av hennes særegne blikk for estetikk og detaljer.
Gjennom vårt samarbeid har vi fått være med på å formidle historien om Leirbrent og produktene som ikke bare vekker nysgjerrighet og begeistring, men også inspirerer og overrasker.
En av våre favoritter er Kohi koppene!
Menyutvikling og kjøkkenrådgivning
Viken II er en sesongbasert restaurant på Skreia, midt i Norges matfat.
Da Julie ble hentet inn som konsulent, var målet å utvikle en meny som i større grad speilet området og få koblet på lokale produsenter.
Gjennom forslag til ny meny, innhenting av råvarer fra lokale produsenter og tett samarbeid med kjøkkenpersonalet, ble menyen løftet til å fortelle en tydeligere historie om både råvarene og regionen.
Resultatet ble en restaurantopplevelse med sterkere identitet – og en reise fra terningkast 1 til 5.